• Ślubowanie i otrzęsiny klasy I

• 13 uczniów klasy pierwszej pod czujnym okiem wychowawczyni Joanny Jurczak-Sanetry przygotowywało się do tej uroczystości od początku roku szkolnego. Dzieci uczyły się dzielnie tekstów, wierszy, piosenek, wytrwale ćwiczyli podczas prób poloneza.

9 października od samego rana panowała świąteczna atmosfera. Odświętnie ubrani pierwszoklasiści, przepiękna dekoracja sali gimnastycznej - wszystko po to, aby ślubowanie uczniów klasy I wypadło jak najbardziej uroczyście.

Wreszcie nadszedł moment rozpoczęcia. Pani dyrektor szkoły powitała gorąco zaproszonych gości, rodziców, nauczycieli, pracowników szkoły, a szczególnie serdecznie klasę pierwszą, której "oddała głos". Z pomocą uczniów klasy V i VIII dzieci zaprezentowały swoje umiejętności. Po burzy oklasków, w odświętnych strojach, w granatowych biretach na głowach pierwszacy błysnęli talentem. Znajomość przepisów ruchu drogowego, pięknie zaśpiewane piosenki,  pięknie zatańczony polonez były dowodem, że dzieci są gotowe, aby przyjąć je do grona społeczności szkolnej.

W niezwykle podniosłej atmosferze, przed biało – czerwoną flagą pierwszacy ślubowali być dobrymi Polakami, godnie reprezentować swoją szkołę, swym zachowaniem i nauką sprawiać radość rodzicom i nauczycielom. Po złożeniu ślubowania pani dyrektor Anna Głuchowska dokonała symbolicznego pasowania na ucznia. "Pasuję Cię na ucznia" – mówiła dotykając piórem - jak czarodziejską różdżką ramion swoich podopiecznych. Dzieci otrzymały pamiątkowe dyplomy, legitymacje szkolne oraz rożki wypełnione po brzegi słodyczami.

Następnie udały się na słodki poczęstunek. Tradycyjnie w dalszej kolejności odbyły się otrzęsiny przygotowane prze Samorząd Uczniowski. Chrzest bojowy miał na celu sprawdzenie, czy pierwszoklasiści są godni zaszczytu przyjęcia w poczet społeczności uczniowskiej. Podczas zabawy przechodzili rozmaite próby sprawdzające ich zręczność, sprawność, jak i różnorodną wiedzę. Wszystkie zabawy odbywały się w miłym i radosnym nastroju. Ten dzień na długo zostanie pierwszakom w pamięci.

• Wycieczka do Siedlec

• 10 X 2024 r. uczniowie klas I-III wraz z opiekunami: p. G. Łęczycką, p. J. Jurczak i p. H. Kruk byli na wycieczce w Siedlcach.  W ramach projektu: ,,Lekcje w kinie” uczestniczyli w lekcji multimedialnej w CKiS w Siedlcach na temat: ,,Kolorowe emocje, czyli co nam w duszy gra” oraz wzięli udział w pokazie filmowym pt. ,,Luis i obcy”. Podczas prezentacji prowadząca dokładnie omówiła towarzyszące nam emocje wykorzystując przy tym fragmenty znanych dzieciom i nieznanych filmów animowanych. Dzieci uczyły się rozpoznawać takie emocje jak: wstyd, strach, złość, radość, spokój. Uświadomiły sobie, że zarówno te pozytywne jak i negatywne są tak samo ważne. Trzeba tylko nauczyć się je rozsądnie rozładowywać. Bardzo ważne jest, aby nie zostać z problemem sam, lecz mówić o swoim wstydzie, czy strachu, a radością dzielić się z przyjaciółmi. Jednym ze sposobów radzenia sobie z emocjami są ćwiczenia oddechowe, czy głośne tupanie w miejscu. P. prezenterka  zwróciła też uwagę na uczucia, które trwają zwykle dłużej niż emocje np. miłość. W dzisiejszym świecie pełnym emocjonujących zdarzeń powinniśmy zawsze pamiętać o odpoczynku  i wyciszeniu. Następnie odbył się pokaz filmu 3D pt. ,,Luis i obcy”. Bohaterowi filmu osamotnionemu i odrzuconemu przez  kolegów Luisowi towarzyszy mnóstwo emocji. Jego mama nie żyje, a tata jest zagorzałym naukowcem badającym kosmos i oczekującym inwazji Kosmitów. Zaniedbuje on obowiązki ojca. Luis musi radzić sobie sam. Grozi mu nawet Ośrodek Opiekuńczy.  Sytuacja zmienia się, gdy w pobliżu wylądowują Kosmici, którzy chcą mu pomóc. Wspólnie przeżywają wesołe przygody. Wkrótce osamotniony Luis postanawia lecieć z nimi na ich planetę. Jednak wszystko się dobrze kończy. Ojciec zrozumiał swój błąd, porzuca swoje pasje i opiekuje się synem. Kolejnym punktem programu był spacer po Siedlcach i wizyta w Mc Donalds. Dzieci z niecierpliwością oczekują kolejnej wycieczki.

• Dzień Chłopaka

• Dzień Chłopaka obchodzony jest co roku 30 września. W naszej szkole to święto na stale wpisało się w kalendarz imprez szkolnych. Dziewczęta z wszystkich klas nie zapomniały o swoich kolegach i złożyły im życzenia oraz wręczyły upominki. Na terenie szkoły zorganizowano również grilla. Samorząd uczniowski przygotował fotobudkę, która cieszyła się dużą popularnością. Ponadto zaprosiliśmy chłopców, by w tym dniu wyglądali wyjątkowo dostojnie i przyszli w krawatach lub muszce. Zabawa była przednia! Wszystkim dopisywały humory.

Wszystkim chłopcom z okazji ich święta raz jeszcze składamy najserdeczniejsze życzenia!

• Dzień Chłopaka w przedszkolu

• W poniedziałek 30 września obchodziliśmy w naszej szkole Dzień Chłopaka. Przedszkolaki w ubiegłym tygodniu rozpoczęły już świętowanie wyjazdem do Młynka, ale dziś również nie zrezygnowały z takiej okazji. Rano dziewczynki odśpiewały chłopakom głośne "Sto lat" i złożyły im życzenia. Potem przyszedł czas na sesję fotograficzną zarówno w sali w przedszkolnej foto-budce, potem jeszcze odwiedziliśmy miejsce przygotowane przez SU. Na górnym korytarzu czekała na nas niespodzianka - postać supermena, w którą dzieci chętnie się wcieliły. Następnie nadszedł czas na słodkości, których przedszkolaki nie odmawiają:) Dzień upłynął nam miło i przyjemnie.

• Dzień Przedszkolaka

• Ogólnopolski Dzień Przedszkolaka to jedno z tych świąt, z których nie zdajemy sobie sprawy, zanim nasze dziecko nie zacznie chodzić do przedszkola. A to ważny dzień, hucznie obchodzony w naszej szkole. Mali ludzie mogą spodziewać się wielu atrakcji, tak było i u nas. 19 września w czwartek zaraz po śniadaniu na dzieci czekał słodki poczęstunek, małe łasuchy dopełniły swoje brzuszki :) Potem przyszedł czas na wspólne zabawy i odśpiewanie piosenki "Dzień Przedszkolaka", większości dzieci melodia szybko wpadła w ucho. Był piękny słoneczny dzień, więc wyszliśmy na plac zabaw tam już czekała na nasze przedszkolaki niespodzianka - Pan konserwator rozpalił grilla, a nasze pomocne mamy upiekły kiełbaski. Dzieci usiadły przy stolikach i chętnie zjadły przygotowane smakołyki. W tle towarzyszyły nam wesołe melodie. Dzieci miło spędzały czas korzystając ze sprzętów dostępnych na placu zabaw. Było wesoło i bardzo miło...

• Wycieczka do sali zabaw „Młynek”

• 26 września odbyła się pierwsza w tym roku szkolnym wycieczka. Nasze przedszkolaki wraz z nauczycielami wybrały się do sali zabaw Młynek w Siedlcach. Dzieci od kilku dni nie mogły doczekać się wyjazdu, więc dziś z wielkim entuzjazmem wsiadły do autokaru. Na miejscu zabawa nie miała końca. Dzieci chętnie korzystały z dostępnych urządzeń przy okazji młodsza grupa integrowała się ze starszą. W czasie przerwy dzieci zjadły z ogromnym apetytem frytki (obowiązkowo z ketchupem:) ) oraz wypiły smaczny soczek. Po posiłku chętnie wróciły do dalszej zabawy. Dla przedszkolaków pobyt w takim miejscu to wielka frajda :) Zmęczone, ale szczęśliwe wróciły do szkoły, gdzie panie kucharki czekały na nas z pysznym obiadem :)

• Powiatowe Igrzyska Młodzieży Szkolnej – 6 piłkarskie w kategorii dzieci – rocznik 2012 i młodsi

• Uczniowie naszej szkoły wzięli udział w Powiatowych Igrzyskach młodzieży szkolnej w 6 piłkarskich chłopców w kategorii dzieci (rocznik 2012 i młodsi). Do zawodów zgłosiło się 24 zespoły uczniów Szkół Podstawowych z terenu powiatu siedleckiego. Pierwszym etapem były rozgrywki grupowe: 4 grupy po 6 zespołów. Reprezentacja naszej szkoły grała w Korczewie z drużynami ze szkół z następujących miejscowości: Korczew, Łysów, Mordy, Golice, Suchożebry.

Wyniki naszej reprezentacji:

Paprotnia : Łysów 1:1

Paprotnia : Mordy 1:4

Paprotnia : Korczew 2:1

Paprotnia : Golice 3:1

Paprotnia : Suchożebry 0:4

Nasz zespół zajął 4 miejsce w grupie i na tym etapie zakończył udział w rozgrywkach.

Reprezentacja:

5. SP Łysów              5      4pkt.         3:8

6. SP Korczew          5      0pkt.         2:14

• Wycieczka w Góry Świętokrzyskie

• W ramach projektu „Podróże z klasą” 23 września uczniowie klas VII i VIII udali się na dwudniową wycieczkę w Góry Świętokrzyskie. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od Kieleckiej Kadzielni, jednego z 5 rezerwatów na terenie miasta. Zobaczyliśmy najpiękniejszy były kamieniołom, w którym obecnie znajduje się amfiteatr wykuty w skałach, a także malownicza Skałka Geologów dominująca nad miastem. Dalej udaliśmy się na spacer Aleją Sław przez Park Miejski i dotarliśmy na Wzgórze Zamkowe, gdzie dzięki Pani Przewodnik poznaliśmy historię dwóch najcenniejszych obiektów w mieście: Pałacu Biskupów i Katedry WNMP. Zobaczyliśmy Pomnik Dzika związany z historią miasta, przeszliśmy ulicą H. Sienkiewicza docierając na kielecki Rynek. Następnym punktem naszej wycieczki był przejazd do Huty Szklanej - Świętego Krzyża (Łysej Góry). Miejsce to jest znane z położonego na szczycie klasztoru oraz legend o sabatach czarownic. Na szczyt Świętego Krzyża (595m n.p.m.) dotarliśmy ścieżką edukacyjną przez lasy Świętokrzyskiego Parku Narodowego. Weszliśmy na taras widokowy, skąd rozpościerała się wspaniała panorama na świętokrzyskie gołoborza, a później udaliśmy się do Klasztoru Świętego Krzyża. Zwiedziliśmy Klasztor, kościół i Muzeum Misyjne. Pojechaliśmy także do Świętej Katarzyny – serca Gór Świętokrzyskich, gdzie widzieliśmy kapliczkę Żeromskiego  i magiczne źródełko św. Franciszka, którego woda według legend leczy schorzenia oczu. Po tylu długich wędrówkach i zwiedzaniu pięknych miejsc, przyszedł w końcu czas na odpoczynek. Udaliśmy się do naszego hotelu, gdzie dostaliśmy pokoje i pyszną obiadokolację. Chętni pod opieką pań i pana ratownika zażywali także wieczornych kąpieli w hotelowym basenie.

Drugiego dnia po obfitym śniadaniu, wyruszyliśmy do Centrum Nauki Leonardo da Vinci – miejsca, które promuje nowoczesną komunikację naukową, wzbudza ciekawość i zachęca do samodzielnego myślenia. Innowacyjne metody umożliwiały wcielenie się w rolę badacza. Bardzo nam się podobało i dużo ciekawostek dowiedzieliśmy się o budowie naszego ciała. Następnie przejechaliśmy z panią przewodnik do Zamku w Chęcinach, który był w przeszłości siedzibą królewską, miejscem zjazdów rycerskich i uposażeniem królewskich małżonek. Zwiedziliśmy Zamek Górny i Dolny, zajrzeliśmy do skarbca, wdrapaliśmy się również na taras widokowy, skąd podziwialiśmy panoramę Gór Świętokrzyskich. Nie było osoby, która nie szepnęłaby – och i ach. W kolejnej części naszej wycieczki udaliśmy się do Jaskini Raj – najpiękniejszej jaskini w tych górach i jednej z najpiękniejszych w Polsce. Mimo niewielkich rozmiarów zachwyciła nas bogatą szatą naciekową. Wśród malowniczych nacieków widzieliśmy owieczkę lecącą na spadochronie, harfy i krasnoludki. Mieliśmy też czas wolny na pamiątki i lody.

Wycieczka dostarczyła nam wielu wrażeń i pozostawiła piękne wspomnienia.

Podczas wycieczki  wspaniale opiekował się nami nasz przewodnik Pan Robert oraz p. M. Boguszewska, p. M. Denisiuk i p. A. Nasiłowska.

• Dzień Głośnego Czytania

• Co roku 29 września obchodzimy Ogólnopolski Dzień Głośnego Czytania, a ponieważ w tym roku jest to niedziela postanowiliśmy obejść ten dzień w naszej szkole w piątek😊.

Uczennice kl. VIII: Karolina Chodowiec i Julia Nasiłowska czytały przedszkolakom (grupa 0A i 0B) fragmenty wybranych przez panią bibliotekarkę książeczek.

Akcja ta bardzo podobała się dzieciom, z zainteresowaniem słuchały, a potem dzieliły się swoimi spostrzeżeniami z usłyszanych historii.

Zachęcamy do czytania i częstego odwiedzania biblioteki!

Bibliotekarz

• Wycieczka Kraków - Wieliczka

•       19 września uczniowie klas I-III udali się  na dwudniową wycieczkę do Wieliczki i Krakowa w ramach projektu ministrialnego "Podróże z klasą". Był to długo wyczekiwany wyjazd, dla niektórych pierwszy bez mamy i taty ale wszyscy poradzili sobie doskonale - nasi mali bohaterowie.

Pierwszego dnia przyjechaliśmy do Kopalni Soli w Wieliczce, jednego z najbardziej znanych zabytków UNESCO. Z przewodnikiem zeszliśmy kilkaset metrów pod ziemię, poznając historię kopalni i techniki wydobycia soli. Spacerując po podziemnych korytarzach, mogliśmy podziwiać niesamowite kaplice, rzeźby i komory wykute w soli, w tym słynną Kaplicę św. Kingi. Dowiedzieliśmy się jak ważne było to miejsce dla gospodarki Polski w dawnych wiekach. Podziemna trasa turystyczna zrobiła na nas  ogromne wrażenie

Następnie udaliśmy się do Krakowa, jednego z najstarszych miast w Polsce.

Z przewodnikiem przeszliśmy Drogę  Królewską, prowadzącą przez najważniejsze zabytki miasta. Zobaczyliśmy Barbakan, Bramę Floriańską, a następnie udaliśmy się na Rynek Główny, gdzie podziwialiśmy Sukiennice, wieżę Ratuszową oraz Bazylikę Mariacką, z wieży której mieliśmy okazję wysłuchać hejnału

Drugiego dnia udaliśmy się na Wawel – miejsce, które wywarło na nas ogromne wrażenie. Zwiedziliśmy Katedrę wawelską, miejsce koronacji i pochówku polskich królów. Spacerując po wawelskich dziedzińcach, poznaliśmy wiele ciekawych faktów z historii Polski.

Mieliśmy też czas wolny na pamiątki i lody. Pamiątki dla najbliższych z trudem zmieściły się w plecakach małych podróżników, było ich bez liku.

Byliśmy już bardzo zmęczeni a przed nami było jeszcze wejście na Kopiec Kościuszki – jedno z najważniejszych miejsc w Krakowie poświęcone pamięci Tadeusza Kościuszki, narodowego bohatera Polski i Stanów Zjednoczonych. Daliśmy radę, na szczycie wszyscy zgodnie stwierdzili, że „warto było”. Robiliśmy zdjęcia i podziwialiśmy panoramę miasta.                   Przed nami zejście w dół, gdzie czekał na nas piękny i wygodny autokar. W drodze do domu  nasze głodne brzuszki napełniliśmy w ulubionej restauracji. Teraz z niecierpliwością oczekiwaliśmy spotkania z rodzicami.

Wycieczka była nie tylko okazją do integracji, ale także do zdobycia wiedzy na temat historii i kultury wyjątkowych miejsc. Dostarczyła nam wielu wrażeń i pozostawiła piękne wspomnienia. Z chęcią wrócimy do Krakowa aby odkryć jeszcze więcej jego uroków.

Podczas wycieczki  wspaniale opiekował się nami nasz przewodnik Pan Mieczysław oraz p. H. Kruk, p. G. Łęczycka i p. J.Jurczak-Sanetra.

• Narodowe Czytanie 2024

• W dniu 9 września 2024 roku nasza szkoła  wzięła udział w kolejnej  XIII edycji Narodowego Czytania.  Projekt pod patronatem prezydenta  Rzeczypospolitej Polskiej Andrzeja Dudy  zainicjowany został po raz pierwszy w 2012 roku.  Podczas tegorocznej odsłony akcji odbyło się wspólne czytanie romantycznego dramatu zatytułowanego „Kordian” Juliusza Słowackiego,  należącego do klasyki literatury polskiej. Celem akcji było uświadomienie wszystkim, że literatura pisana przed wieloma laty jest ważna, wciąż żywatak samo nas porusza. „ Kordian” to utwór patriotyczny.

Pani Dyrektor Anna Głuchowska na wstępie odczytała list prezydenta Andrzeja Dudy, wprowadzając zebranych w tematykę dramatu.

Szanowni Państwo! Sto dziewięćdziesiąt lat temu ukazał się Kordian Juliusza Słowackiego – arcydzieło polskiego romantyzmu, utwór mądry i poruszający, pełen artystycznych walorów i rozważań o najistotniejszych sprawach narodu. To dramat, który zagłębia się w polską duszę i polskość, odkrywając zarazem uniwersalną prawdę o świecie. Poeta nakreślił w nim sugestywną wizję historii, w której dobro walczy ze złem, a prawda z kłamstwem, ale na pierwszym planie umieścił polskiego patriotę – z jego tęsknotą za wolną i suwerenną ojczyzną, wyzwoloną spod rosyjskiego jarzma. Dziś trudno w pełni zrozumieć nastroje Polaków pod zaborami bez znajomości tego utworu. Dlatego właśnie w tym roku chcę Państwa zaprosić do Narodowego Czytania Kordiana.

Chciałbym, aby w trakcie tej wspólnej lektury towarzyszyła nam refleksja nad Polską i polskim losem. Ale też nad aktualnością Kordiana. Bo dramat Słowackiego opowiada o walce Polaków z caratem, ale przecież można traktować go również jako opowieść o naszej współczesności. O tym, że wolność i niepodległość wymagają bezinteresownego poświęcenia i ciągłej gotowości do czynu. Że odpowiedzialność, konsekwencja i wola działania prowadzą do zwycięstwa, a niezdecydowanie, strach i złudzenia – do klęski.

Ten znakomity utwór, który powstał na emigracji, niedługo po upadku powstania listopadowego, nadal przekonuje, że realizacja naszych polskich spraw z myślą o dobru i rozwoju Rzeczypospolitej dalej musi się opierać na odwadze i determinacji, a krytyczna analiza błędów i zaniechań z przeszłości jest równie ważna, jak inspiracja tym, co w naszej tradycji najpiękniejsze  Wierzę, że jego lektura przyniesie wszystkim Państwu wiele czytelniczej satysfakcji i radości z bycia razem. I że Narodowe Czytanie, jak co roku, znów zjednoczy Polaków na całym świecie wokół klasyki polskiej literatury.

Z wyrazami szacunku i sympatii

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Andrzej Duda

Następnie zaproszeni goście oraz nauczyciele i uczniowie naszej szkoły zaprezentowali nam fragmenty utworu. W tym roku czytali dla nas: pan Marek Kordecki – zastępca wójta, ks. Proboszcz Wojciech Matuszewski, przedstawiciel Rady Rodziców – pani Kamila Daniluk oraz nauczyciele: pani Małgorzata Denisiuk, pani Aneta Nasiłowska, pani Joanna Jurczak, czytali także uczniowie klasy VIII -  Karolina Chodowiec, Julia Nasiłowska oraz Mateusz Sawicki.

Nad całością wydarzenia czuwała pani Beata Gromulska.

• Zebranie rodzicielskie

• OGŁOSZENIE

W dniu 12 września 2024r. (czwartek) odbędzie się zebranie dla rodziców uczniów wszystkich klas Szkoły Podstawowej w Paprotni.

Porządek spotkania:

godz. 1530 sala gimnastyczna, zebranie ogólne:

bieżące informacje, zapoznanie i uchwalenie Programu Wychowawczo-Profilaktycznego na rok 2024/2025 i innymi dokumentami szkoły, informacje na temat wyników egzaminu w klasie VIII, losach absolwentów, zapoznanie z regulaminami  sprawozdanie finansowe Rady Rodziców za rok 2023/2024, wybory do Rady Rodziców,

później spotkania z wychowawcami w salach:

kl.0A sala nr 8 p. Olędzka

Serdecznie zapraszam

Anna Głuchowska dyrektor szkoły

• Rozpoczęcie roku szkolnego 2024/2025

• Dnia 2 września o godz. 9.00  nastąpiła inauguracja roku szkolnego 2024/2025 dla uczniów naszej szkoły. Wszystko rozpoczęła msza święta w kościele parafialnym w Paprotni, następnie cała społeczność szkolna spotkała się na dużej sali gimnastycznej. Na uroczystości pojawili się przedstawiciele gminy, rady rodziców, ksiądz, rodzice oraz oczywiście stęsknieni za szkołą uczniowie. Oficjalną część rozpoczęto od wprowadzenia pocztu sztandarowego i wspólnego odśpiewania hymnu narodowego. Następnie głos zabrała Pani dyrektor Anna Głuchowska, która powitała szanownych gości i  serdecznie podziękowała przedstawicielom UG za przeprowadzone  remonty w szkole. Potem z okazji 25-lecia pracy na stanowisku dyrektora szkoły w Paprotni  swoje podziękowania na ręce Pani dyrektor Anny Głuchowskiej skierowali przedstawiciele gminy, Rady Rodziców i  nauczycieli, życząc Pani dyrektor kolejnej owocnej kadencji. Uroczystość zakończyło złożenie uczniom życzeń z okazji nowego roku szkolnego. Później uczniowie udali się do sal lekcyjnych na spotkanie z wychowawcami. W ten sposób rozpoczęto kolejny rok nauki w naszej szkole.

• Rozpoczęcie roku szkolnego

• Serdecznie zapraszam Uczniów i Rodziców na rozpoczęcie roku szkolnego 2024/2025 w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Paprotni, które odbędzie się 2.09.2024r.

Porządek

900- Msza św. w kościele w Paprotni

10 00 Uroczyste rozpoczęcie roku na sali gimnastycznej, po którym nastąpi spotkanie z wychowawcami.

Z wyrazami szacunku

Anna Głuchowska-dyrektor szkoły

• Dyżur w przedszkolu

• Dyrektor Szkoły Podstawowej w Paprotni informuje, że od 19.08.2024r. do 30.08.2024r. będzie trwał dyżur w przedszkolu. Rodzice, którzy chcą, aby ich dziecko  chodziło do przedszkola w tym terminie, proszeni są o zgłoszenie dziecka do 9.08.2024r. osobiście albo telefonicznie pod nr 256312137.

Z poważaniem Anna Głuchowska

• Zakończenie roku szkolnego 2023/2024

• W piątek 21 czerwca 2024 roku w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Paprotni odbyło się uroczyste zakończenie roku szkolnego 2023/2024. Uroczystość rozpoczęła pani dyrektor szkoły Anna Głuchowska, która przywitała zaproszonych gości: przedstawicieli gminy, rady rodziców i księdza proboszcza. Uroczystość rozpoczęła się wprowadzeniem sztandaru szkoły i odśpiewaniem hymnu narodowego. Podczas akademii wręczono nagrody i dyplomy uczniom, którzy z wyróżnieniem ukończyli ten rok szkolny oraz listy gratulacyjne oraz podziękowania  dla rodziców. Pan Wójt Leszek Trębicki wręczył również stypendia naukowe uczniom, którzy osiągnęli najwyższe wyniki w nauce i zachowaniu oraz stypendia sportowe dla najlepszych sportowców w szkole. W podsumowaniu uroczystości pani dyrektor pogratulowała uczniom wyników, podziękowała rodzicom za zaangażowanie w życie szkoły i złożyła wszystkim życzenia dobrego wypoczynku oraz radosnych i bezpiecznych wakacji. Po części oficjalnej uczniowie udali się na spotkania ze swoimi wychowawcami, gdzie otrzymali upragnione świadectwa.

Życzymy wszystkim uczniom samych słonecznych chwil i mile spędzonych wakacji.

• Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Paprotni
      • (+25) 6312137
        ul. Jana Pawła II 5
        08-107 Paprotnia
      • 08-107 Paprotnia
        e-mail: zs_paprotnia@op.pl lub sp_paprotnia@paprotnia.pl
        Poland
      • Kontakt do Inspektora Danych Osobowych (IOD)